Heyyyyoooo buddy ! thanks for those yg sudi singgah,bace and whatsoever la kat my little blog ni,be nice and do follow me yaw !

Tuesday, May 31, 2011

Bored,Bored and Bored

So this past few days,aku mmg tak bosan yg teramat lahhh sangat -.-
Time homework,buatla dua tiga pages then "huarrghhhh" ngantokk cik kak oii ! tapi what can I do,just do it (cam tagline NIKE la plakkk) -.- do tuu brmaksud cont.buat homework la bukannye tidoooo :p.
jgn jadi cam ni sudaa..
haiiihh,knp la cg bg byk sgt homework,kte ni bknnye rajin sesangat nk buat,unless org yang always name dia in the top of the class,mksud sy org yang cerdik pandai la,,haishh,tp kann selambat mne pon aku buat homework bak kate mat saleh ape tuh "at the eleventh hour" kann?aku pon lpe dah,homework aku still siap,baybeh,,thats the secret of me,ahah,nk muntah rase -.- btw,tomorrow gonna go to KL,but im not really excited,why?i don't know,don't ask me.kbye guys :)
Thank you for your reading . Like , Comment and Follow kay?

Sunday, May 29, 2011

AF9 woooooo !!

So korg tgk tak AF9 td? fuhhh,mmg suspen doe ! Af9 mmg best ! Skrg nie just left 5
pelajar in this last AF that is HAZAMA , ERUL , AZRI , LENA and FINA.Favs aku Lena
and Fina,dorg mmg mantap! ( sory AZRI curi tagline AZRI kejap)hehe..so td ad peserta pelajar yg dapat imuniti,imuniti ni maksudnye dia tak payah buat konsert dah next week,just prepare for final ! and yg dapat imuniti tu of course FINA !

SASSU !!FINA ni adik AIDA

bekas pelajar AF9 yg digugurkan pd zaman dahulu.Dua-dua ni mmg chantek+comel+cute and whatever laa,and for yg disingkarkan , ttbe jea PAK NIL sebut nama LENA ! OMG ! Lena!!!what happen to you?pdahal mse dorg tnjuk kdudukan undian,tak pernah2 pon kuar name si Lena ni.mmg terkejut beruk jugak tadi,everyone bloeh dikatakan trkejut sbb tak sangka,kesian aku tengok kat LENA,muka nk nangis dah,FINA tak payah nak cakap la,confirm sedih sbb dia sorg jea prmpuan yg tinggal klau LENA kluar.adush..so sadd,then mse LENA nak turun tangga dah,ttbe PAK NIL cakap,"sapa suh LENA kuar?" ke ape ntah ayt dia , aku pon lp-.- tp lbih kurg camtu la ayt dia,then PAK NIL cakap malam nie takde penyingkiran yea.YAYYYYY !!!!!,,betapa excitednye aku sbb LENA tak kuar..boleh bah kalau ko! Go LENA and FINA !! hahaha

p/s : soryla pelajar laen takde pic , search s'diri la kat google yea.
Thank you for your reading . Like , Comment and Follow kay?

Hoooolidayyyyy !


Okay,skrg ni musim holidayyyyy,OMG I can't imagine how bored excited I am -.- in this hoolidayyy,mmg best tp...tp..homework mngalahkan holiday sebulan ! but korg, think positive, cikgu bg homework sbb tak nak bagi kte smua ni duk rest jea mmanjang kt umah,then otak pon tak berjalan,am I right? So to avoid any last minute pnya homework,buatlah skrg yea.tak pasal2 aku jd advisor korg kann -.- papela,btw,for my first follower,thank you so much.keep supporting me kay :)
Thank you for your reading . Like , Comment and Follow kay?

Friday, May 27, 2011

First Post For This Blog..

Assalamualaikum korg,so this is my first post for this blog,actually sy dah start blogging ni dah lame,that is www.writtenfromaheart.com tp korg takkan dapat bka lgi sbb sy dh kre close that blog.so I make a new one,because of a few technical problems I guess hahaha.so sy dlm process nk bergaul-gaul balik la dgn blog nie.bkn snang tau takkk??but it's okay,it's gonna be fine.ahah ~ so dgn lafaz Bismillah,sy mrasmikan blog nie,cewahhh mcm nak rasmi ape la plak -.- okay,that's all guys,bye.

Thank you for your reading . Like , Comment and Follow kay?